Eker | Medya | Haberler | En çok tavsiye edilen ayran, Eker ayran, Türkiye'nin lider pazarlama iletişimi dergisi olan ve aylık yayımlanan MediaCat, internet kullanıcılarının gazsız içecek tavsiyelerini araştırdı.

 

Periyodik olarak, MediaCat, FikriMühim ve ERA Research & Consultancy işbirliğinde gerçekleştirilen ve markaların satın alınma sıklıkları ve tavsiye düzeylerinin araştırıldığı Tavsiye Endeksi'nde bu ay gazsız içecek markaları sorgulandı.  En sık satın alınan ve tavsiye edilen meyve suyu markaları, limonata ve ayran bazında yapılan araştırmada;  Eker ayran yüzde 74 ile en çok tavsiye edilen ayran çıktı.

 

Ayranı ile özdeşleşen Eker, süt ve süt ürünleri konusunda tüketicilerini 37 yıldır kalite ve tazelikle buluşturuyor. Yıllardır değişmeyen tadı, kıvamı ve kalitesiyle Türkiye'nin en beğenilen ayranı olan Eker ayranın yoğun kıvamı, kendine has aroması ve yağ oranıyla tüketicinin gönlünde özel bir yeri var. 

 

TAVSİYE ENDEKSİ NASIL YAPILIYOR?

 

Tavsiye Endeksi, Net Promoter Score ölçüm modeline dayanan ve Türkiye'nin ilk ve en etkili VVOMM ajansı olan FikriMühim'in üyeleri arasında dijital ortamda yürütülen bir çalışmadır. FikriMühimler arasında yapılan Tavsiye Endeksi sonuçları Türkiye halk genelini temsil etmemektedir. Sorular ERA Research & Consultancy tarafından hazırlanmış, FikriMühim tarafından saha çalışması gerçekleştirilmiş, analizler ERA tarafından yapılmıştır. Meyve suyu, limonata ve ayran markalarına yönelik araştırma 5-6 Haziran 2014 tarihleri arasında FikriMühim tarafından online anket yöntemi kullanılarak tesadüfi örneklemle ile yapılmıştır. Araştırma meyve suyu, limonata ve ayran markalarına yöneiik tavsiye düzeyini öğrenmek amacıyla yüzde 50'si erkek ve yüzde 50'si kadın olmak üzere 57 ilden (yüzde 45'i İstanbul, yüzde 16'sı Ankara ve yüzde11'i İzmir) toplam 999 kişi ile görüşülerek gerçekleştirilmiştir. Yaş dağılımı ise; 18-25 arası yüzde 9,8; 26-30 arası yüzde 26,9; 31-35 arası yüzde 31,2; 36-40 arası yüzde 18; 40 yaş ve üzeri yüzde 14 şeklindedir. , Süt Ürünleri, Ayran, Yoğurt, Sütlü Tatlılar, Beyaz Peynir, Kaşar Peyniri, Kaymak, Tereyağı, Kefir, Pastörize Süt, UHT Süt, Bursa, Protein, Yoplus, Şirinler, Koşu, Yelken, Olympos Regatta, Eker I Run, Murekkep, Ahmet Eker, Nevra Eker, Özge Kiraz, Emre Yazgan, Sütlü Tatlı, Puding
EN ÇOK TAVSİYE EDİLEN AYRAN, EKER AYRAN
İnternet kullanıcılarının gazsız içecek tavsiyelerini araştıran Türkiye'nin lider pazarlama iletişimi dergisi MediaCat’in anketinde, Eker ayran yüzde 74 ile en çok tavsiye edilen ayran çıktı.
2014-06-05
Türkiye'nin lider pazarlama iletişimi dergisi olan ve aylık yayımlanan MediaCat, internet kullanıcılarının gazsız içecek tavsiyelerini araştırdı.

 

Periyodik olarak, MediaCat, FikriMühim ve ERA Research & Consultancy işbirliğinde gerçekleştirilen ve markaların satın alınma sıklıkları ve tavsiye düzeylerinin araştırıldığı Tavsiye Endeksi'nde bu ay gazsız içecek markaları sorgulandı.  En sık satın alınan ve tavsiye edilen meyve suyu markaları, limonata ve ayran bazında yapılan araştırmada;  Eker ayran yüzde 74 ile en çok tavsiye edilen ayran çıktı.

 

Ayranı ile özdeşleşen Eker, süt ve süt ürünleri konusunda tüketicilerini 37 yıldır kalite ve tazelikle buluşturuyor. Yıllardır değişmeyen tadı, kıvamı ve kalitesiyle Türkiye'nin en beğenilen ayranı olan Eker ayranın yoğun kıvamı, kendine has aroması ve yağ oranıyla tüketicinin gönlünde özel bir yeri var. 

 

TAVSİYE ENDEKSİ NASIL YAPILIYOR?

 

Tavsiye Endeksi, Net Promoter Score ölçüm modeline dayanan ve Türkiye'nin ilk ve en etkili VVOMM ajansı olan FikriMühim'in üyeleri arasında dijital ortamda yürütülen bir çalışmadır. FikriMühimler arasında yapılan Tavsiye Endeksi sonuçları Türkiye halk genelini temsil etmemektedir. Sorular ERA Research & Consultancy tarafından hazırlanmış, FikriMühim tarafından saha çalışması gerçekleştirilmiş, analizler ERA tarafından yapılmıştır. Meyve suyu, limonata ve ayran markalarına yönelik araştırma 5-6 Haziran 2014 tarihleri arasında FikriMühim tarafından online anket yöntemi kullanılarak tesadüfi örneklemle ile yapılmıştır. Araştırma meyve suyu, limonata ve ayran markalarına yöneiik tavsiye düzeyini öğrenmek amacıyla yüzde 50'si erkek ve yüzde 50'si kadın olmak üzere 57 ilden (yüzde 45'i İstanbul, yüzde 16'sı Ankara ve yüzde11'i İzmir) toplam 999 kişi ile görüşülerek gerçekleştirilmiştir. Yaş dağılımı ise; 18-25 arası yüzde 9,8; 26-30 arası yüzde 26,9; 31-35 arası yüzde 31,2; 36-40 arası yüzde 18; 40 yaş ve üzeri yüzde 14 şeklindedir.