Eker | Media | News | Eker’e “Anadolu Markaları” ödülü, Türkiye Finans Katılım Bankası,  Capital ve Ekonomist dergileri işbirliği ve ABİGEM katkılarıyla düzenlenen “Anadolu Markaları 2012 Yarışması” finali, 25 Aralık akşamı İstanbul’da yapıldı. Bu yıl 6’ncısını düzenlenen gecede, ekonominin lokomotifi Anadolu markaları ödüllendirildi.

Süt ve süt ürünleri konusunda 35 yıldır tüketicilerini lezzet ve kalite ile buluşturan Eker Gıda, yarışmanın “Büyük Şirketler” grubu “Tarım” kategorisinde ikinciliğe layık görüldü. İş dünyası ve Anadolu ekonomisinin önemli isimlerini bir araya getiren ödül töreninde, Eker adına ödülü Eker Süt Ürünleri AŞ Genel Müdürü Ahmet Eker aldı.

“Anadolu Markaları 2012 Yarışması”nda, İstanbul dışındaki illerde marka bilinci yerleştirmek, "marka olma" konusunu öne çıkarmak, marka olma yolundaki başarı öykülerini bir araya getirip ödüllendirmek, böylece diğer Anadolu şirketlerine modeller yaratmak amaçlanıyor. , Ayran, Yoghurt, Pasteurized Milk, UHT Milk, Butter, Cream, Kasar Cheese, White Cheese, Dairy Desserts, Bursa
EKER’E “ANADOLU MARKALARI” ODULU
Ekonominin lokomotifi Anadolu markalarının ödüllendirildiği “Anadolu Markaları 2012 Yarışması” sonuçlandı. Bu yıl 6’ncısı düzenlenen yarışmada Eker, ‘Büyük İşletmeler’ dalında ‘Tarım’ kategorisinde ödüle layık görüldü. Gecede ödülü, Eker Süt Ürünleri AŞ Genel Müdürü Ahmet Eker aldı.
2012-12-25
Türkiye Finans Katılım Bankası,  Capital ve Ekonomist dergileri işbirliği ve ABİGEM katkılarıyla düzenlenen “Anadolu Markaları 2012 Yarışması” finali, 25 Aralık akşamı İstanbul’da yapıldı. Bu yıl 6’ncısını düzenlenen gecede, ekonominin lokomotifi Anadolu markaları ödüllendirildi.

Süt ve süt ürünleri konusunda 35 yıldır tüketicilerini lezzet ve kalite ile buluşturan Eker Gıda, yarışmanın “Büyük Şirketler” grubu “Tarım” kategorisinde ikinciliğe layık görüldü. İş dünyası ve Anadolu ekonomisinin önemli isimlerini bir araya getiren ödül töreninde, Eker adına ödülü Eker Süt Ürünleri AŞ Genel Müdürü Ahmet Eker aldı.

“Anadolu Markaları 2012 Yarışması”nda, İstanbul dışındaki illerde marka bilinci yerleştirmek, "marka olma" konusunu öne çıkarmak, marka olma yolundaki başarı öykülerini bir araya getirip ödüllendirmek, böylece diğer Anadolu şirketlerine modeller yaratmak amaçlanıyor.